Taxi till övik

Kom hem till övik igen för en stund sen och, jag har nog aldrig varit med om sån försening! 

Först blir jag nästan sen till bussen så jag fick slänga ihop alla mina grejor, men när jag väl satt mig på bussen så träffade jag Amelia och Marcus! Verkligen roligt! :) Iallafall.. så var det byte i lunde och den ska komma inom 15 minuter ungefär. Men såklart så kom ingen buss till övik, Så vi väntade i 1 o 15 minuter i onödan! haha Fast som tur var så fick jag och en kille åka taxi istället.
Kändes ganska värt ändå, för jag fick åka 10 minuter från där jag bor istället för att behöva gå i en halvtimme. Med tanke på min tunga packning (:

Aja, nu blir det att sova. I morgon är det skola och jag har inte fattat att jullovet är slut än haha!


Godnatt, kram! <3

Bea, Julia och jag (: saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>