Kort samanfattning av dagen



Skoldagen har varit rätt hyfsad faktiskt, två plus: vi fick fika av Sabina och Stina, och vi fick sluta tidigare från engelskan :). Idag har vi även knäppt oss och de gick ju som det gick... haha och jag log för första gången i mitt liv med tänderna på ett skolkort! Nu blir mamma glad ;)
Sen fick vi träffa Frisör treorna för första gången, och dom verkade trevliga, På Hantverksorgenteringen satt vi bara och disskuterade vad service är sen fick vi sluta :) när jag kom hem gjorde jag mat och diskade. Och nu sitter jag här och ska snart ner på tjejkvällen nere på stan, ska bli skojj :)
Bilder kommer kankse sen om jag orkar, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>