Igår,

(Dock ser skon betydligt bättre ut i verkligheten!)
Hann inte berätta så mycket om igår kväll, för bussen yrade på och visste inte vilken väg den skulle ta eftersom E4 var avstängd på grund av nån olycka. så jag kom till Centralstationen strax innan 23.00 och jag skulle ha varit framme 22.25. As drygt, för jag har ändå en bit hem till lägenheten, som tar ca 30 min att gå..

Men igår var jag ju ledig som sagt och då passade ja på att åka till Kramfors. Jag passade på att gå in och kika om Eurosko hade fått in nytt, och de hade dem och ja hittade faktiskt ett par skor. rena turen! En blanding av boots och "finsko".  Efter de så gick jag och mamma in på banken för att skaffa ett personkonto, men var lite sent ute. Så hann bara fixa person beviset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>