En bra dag trots förlust på brännbollen

Idag har jag varit extra glad, Kan det kankse vara solen som gör det? :)

Idag som sagt hade vi brännbollsturnering och jag tyckte vi var duktig som spelade mot alla killar i bygg, fordon och industri, vi var ju trots allt bara tjejer, förutom 4 killar :) Och ingen av oss i klassen är speciellt insatt i brännboll, så hade vi mött dom i tillexempel fotboll eller något som alla har spelat typ så hade vi ägt ut dom lätt som en plätt! Själv behövde jag aldrig slå, (hatar att slå) för jag och stina sammarbetade lite grann, hon slog, och jag sprang! Teamwork
---------------------------------------------------------------------------------------------------
I morgon har vi skolfotografering, och jag ser inte fram emot det, men de enda positiva är att vi troligtvis kommer få fixa oss lite i salongen innan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>