Bullar för fulla rullar

Vilken härlig dag, hade hantverkskunskap och idrott sen slutade vi. Jobbigaste gympan på lång lång tid, men de var det värt!
Efter det så drog jag, Sabina, Josefin och Stina hem till stina för att baka BULLAR <3 och dom blev goda vill ja lova! helst degen (a).  Senare när jag hade kommit hem så kom ja på att ja glömde väskan med nycklarna i, så ja kom inte in haha! Men då va stina så snäll att hon mötte mig på stan och gav mig den (: Då ja ändå va där så köpte jag en ny ansikts rengörning, Clinique. Har testat den förut och o den är fortfarande en favorit :) lägger ut en bild senare kankse :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jäkligt gott! haha :D

2010-09-20 @ 20:52:21
URL: http://sabiinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

För gott, hihi :D

2010-09-20 @ 21:30:21
URL: http://deniceemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>