The day,

Morgonen började med sovmorgon till 09.40 och då hade vi bild som första lektionen och lunch efter det, sen engelska och en låång håltimme fram tills sista lektionen då vi fick applicera inpackning, shampoonera och ge huvud massage på varandra. Jag gjorde på jessica och hennes hår blev SUPER lent!Så det var kul!

Efter skolan skulle Hanna färga håret i salongen så jag stannade kvar med henne och tittade på, självklart blev jag sugen att xå göra något.. så jag klippte av luggen på mig själv medan jag väntade :) och det blev väl helt okej, förutom att jag ser yngre ut haha! Hanna blev fin iallafall! (: 

Nu sitter jag här och äter min middag- havregrynsgröt. Orkar verkligen inte laga mat idag eftersom jag nästan nyss kom hem. 

Bild kommer senare på min lugg (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>