Äntligen Fredag!

Hade nog livets värst morgon, jag försov mig till kvart i åtta och då brukar jag gå till skolan. Men jag gjorde mig klar på SEX hela minuter och sprang till skolan, som tur så blev jag inte sen men har nog nog aldrig stressat så mycket som imorse. Det var bara tur att vi hade hantverk på morgonen  så jag fick hårinpackning och huvudmassage, viket gjorde mig liite lugnare iaf :) ett minus var att vi hade matteprov på andra lektionen.. som gick piss! men aja jag tar igen det :)

Nu har jag, Jennifer och Hanna varit på stan och köpt dricka tills i kväll och jag och jennifer köpte nog kvällens snyggaste muggar!  awesome! :D

Nu blire dusch och hämta tvätt! cya!

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du haft en nice helg! =) Godnatt!

2010-10-11 @ 01:02:25
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>