<3


Niclas Sjöberg says (22:59):
Känns som att vi alltid kännt varandra, men vem vet, det kanske vi alltid har gjort. Vi har kanske inte bara varit medvetna om det. Det har stått skrivet i stjärnorna, för då jag drömmer om den perfekta tjejen så är det dig jag drömmer om. ditt utseende, din personlighet, dina läppar, dina ögon och ingen annans! <33

Älskar dig  niclas<3
Niclas Sjöberg says (22:59):
känns som att vi alltid kännt varandra, men vem vet, det kanske vi alltid har gjort. Vi har kanske inte bara varit medvetna om det. Det har stått skrivet i stjärnorna, för då jag drömmer om den perfekta tjejen så är det dig jag drömmer om. ditt utseende, din personlighet, dina läppar, dina ögon och ingen annans! <33

Kommentarer
Postat av: Niclas

hahah, men vfan du kunde väl tagit en annan bild haha :P

2010-10-21 @ 23:07:47
Postat av: Niclas

sketen bild :P kunde väl ha tagit en annan haha :)

2010-10-21 @ 23:11:21
Postat av: Kim

Vilken söt pojke du har<33

2010-10-22 @ 01:05:31
Postat av: lovisa

Hej!

gillar du makeup och presentkort?

Blev medlem på en sida där man samlar poäng genom att ex besöka hemsidor, då man fått tillräckligt får man ett presentkort hemskickat, HELT GRATIS!

om du inte är medlem redan skulle det vara gulligt om du ville bli det via min länk, det ger mig nämligen poäng = närmre till ett presentkort:)

så om du vill bli medlem klicka här: http://www.gratismakeup.se/?r=246371



annars får du ha en så fin dag!:)

2010-10-22 @ 09:00:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: kaggen

jävulskt snygg bringa karln hade rå

2010-10-22 @ 23:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>