onsdag 16/09

oserös bild :D
oseriösbild :D

hej onsdag, morgonen började med att ja inte hörde amanda då hon knackade på min dörr så vid kvart över smsade ja och frågade om hon skulle gå men då haade hon hunnit hem och hämtat moppen så ja gick typ 20 över och vi började halv, smått stressad blev ja men jag hann i tid ändå (:

Skolan va helt okej för övrigt, vi gjorde wook på HK´n och den blev riktigt god, men det e ju bara för att mitt o amandas team är beest ;)

Efter maten var jag med emil och vi drog till hallen och kollade på A-laget då dom spelade, men vi drog hem innan för då skulle vi få skjuts av Magnus, så då vi kom hem kollade vi lite grann på idol och kändis djungeln.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa igenom No´n så slipper ja göra så mkt sen :)

-see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>