Första inlägg


Äntligen helg!

 


Jag var med emil igår, vi såg på film men jag typ halv sov hela filmen, united flight 93 tror jag hatt den hette. Den handlade iaf om 11 september då flygplanen körde in i dom där tornen i USA, helt okej film!
Och det slutade med att emil sov här. mys! (: <3

Idag vaknade jag vid halv åtta typ, vet inte varför men jag skulle ändå upp för jag skulle till utviksgården på återträff med konfan. Men jag ångrade mig i sista sekund för ja kände att det kändes skönare att vara hemma istället och hitta på nåt, och jag har SO att göra tills på tisdag xå. Sjukt drygt men aja!
Senare blir det nog att va med emil, kankse pie och benne med. Så vi får se vad vi hittar på :)

- ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>