snart fredag!

I morse var jag otroligt trött och jag ville verkligen sova mer, men nej då det gick inte så jag klev upp ca halv åtta :) Men höll på bli försenad så vi gick tjugo över åtta hah.

Skolan
+ God mat
+Inställd svenska
+ gympa
- Musiken sög
- Torsdagar e drygaste dagen !

Efter skolan klippte jag gräset och åt middag, och nu har jag suttit här och pluggat på glosorna tills i morn , jobbigt. Men i morn är det fredag  , wii! Och jag funderar på att gå och simma igen,det är så skönt efter åt :) Hoppas det e ngn som har lust att hänga på men det äre knappast, För det är bara jag tydligen som tycker om att simma haha :D

aja nu ska jag se på idol snart , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>