Ledig idag 14/9

                                                                 
Hej hopp
idag vaknade jag tio! najs!
Jag tog med mig SO:n ner till köket och pluggade medans ja åt frukost idag fick de bli Te o o två mackor :)
nu ska jag bara städa undan alla kläder och göra mig klar så ska jag gå ner och möta emil på stan, vi får väl se vad vi hittar på <3

Igår kväll var ja med emil, då jag va påväg till han så smsade han o sa att han va i nyland, jahapp tänkte ja då väntar jag väl då, så då satt jag på handlarn kankse i en halvtimma för göran skulle skjutsa några lodisar.
Senare då han kom så kollade vi på film och åt hembakad kramforskaka :D mums! Leif hämtade mig vid 11 och ja däckade vid tolv.

-Ciao, See ya! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>