hej söndag 13/9 (:

hej söndag, idag vaknade jag vid sju, jag har ingen aning varför men jag va hur pigg som helst. Efter tag la jag mig i sängen igen och lyckades somna om till nio iallafall :) jag åt frunch vid tolv och kollade på jackor men jag hittar aldrig den modell jag vill ha, antingen är det fel färg eller så finns den inte i min storlek, osv! Senare på dan gick ja ner på stan och mötte upp benne och emil så jag va där med dom ett tag innan jag skulle äta. Vi gjorde inte så mkt förutom att gå runt hah.

-Seriöst ja suger verkligen på bloggar, nån som kan ge mig tips/hjälp hur ja kan fixa den? Den e något tråkig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>