fredag/lördag

hej lördag, Idag vaknade vi 9 och kunde inte somna om så vi la oss i soffan och kollade på Fucking åmål bl.a
när filmen va slut drog emil hem och skulle vara med benne, så jag ska väl duscha och försöka piggna till, för ja känner mig sjukt seg, och det e lördag! det e hemskt.

Ikväll ska jag nog vara med emil och det kankse blir benne o pie med , vi får se :)



Äntligen fredag!

Ja, igår efter skolan följde jag med mamma på stan och handlade sen fikade vi på bakfickan haha.. Efter det åkte vi hem och jag duschade och åt, sen så kom Emil,Malin Kent och Benne, men Kent och Benne drog tidigare, så jag Malin och Emil kollade på Heartbreak kid. Sen då malin drog gick vi och la oss, och däckade dirr! men jag vaknade flera gånger i natt av att emil vakna , o så frågade jag. vad äre? nä jag kan inte ligga på slangen, jag ba : va, vad menar du? ne men på korven. Hahhaha!
och i morse frågade jag va han menade men han kom inte ihåg nåt :p <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>