27-8/9

hej, ett tag sen jag skrev nu känns det som , men jag har inte riktigt haft tid (:  men hursom helst så var jag på birsta igår med benne o emil :) fun fun!
Emil köpte ett par björnborg skor och benne köpte en tröja (; men själv så tog jag inte med mig några pengar för jag åker på onsdag, så jag fick inte shoppa nåt :/ men det blev över på "matpengarna" så jag köpte en hårspray, örhängen och nåt hårgrejs iaf hah :P




Idag har jag inte gjort så mycket förutom skolan då, men jag tror jag ska börja packa och tvätta lite kläder jag ska ha med mig :) 

Hoppas verkligen på bra väder i alanya! Annars känns allt så meningslöst att fara ;o

-Nu ska jag kila, ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>