15/9

hej tidsag, jag har nyss kommit hem från skolan och är dö hungrig men vi ska väl äta snart hoppas jag.

Sängen va otroligt skön i morse, perfekt värme o allt! Men det e ju så typiskt att det alltid är skola, jag hade helst velat ligga kvar!

Skolan har varit helt okej. Vi beställde tyg idag på slöjden, amanda bea och jag ska göra en tubtop/klänning i lila -höstens färg ;) själv så har jag inte ett enda lila plagg i min garderob, inte ens i underkläder eller strumpor haha, så det blir mitt första tror jag. Nen vi får se hur bra den blir om ja kommer använda den eller inte.

Efter maten ska jag va med emil och vi ska se på idol ((: jag brukar aldrig följa program såhär men idol e faktiskt bra! :D

Nu ska jag slita mig från det här och läsa om första världskriget, jag e tvungen att göra det provet lite tidigare än alla andra för jag far ju till Alanya om 15 dagar :D wii!

Ni får ursäkta hur det ser ut på bloggen,  jag testar mig fram nu bara för jag vet inte riktigt hur jag vill ha det :)

-Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
dont worry, after rain comes the sun!marquee>